میکسر دستگاه پخت نان

فر تونلی پخت نان تافتون
فر تونلی پخت نان تافتون
نوامبر 30, 2023
دستگاه نان فانتزی
ژانویه 23, 2024
نمایش همه

میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان یکی از اصلی ترین دستگاه هایی می باشد که در روند پخت نان مورد نیاز واقع می شود. این دستگاه در مرحله عمل آوری خمیر و پیش از فرم دادن و قرار دادن آن درون دستگاه فر و تنور مورد استفاده قرار می گیرد. میکسر دستگاه پخت نان، دستگاهی نیست که تنها مورد نیاز نانوایی ها باشد، بلکه این دستگاه در مکان های متعددی که با پخت نان و شیرینی در ارتباط باشد مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به این موارد اشاره نمود: نانوایی ها، قنادی ها، مجتمع های تولید نان و شیرینی، ساندویچی ها و فست فودها، کافه ها، رستوران ها و موارد دیگری از این دست.

میکسر دستگاه پخت نان سرعت عمل آوردن و تولید خمیر را بالا می برد و از اتلاف انرژی و زمان افراد جلوگیری می نماید. عمل آوردن خمیر و مخلوط کردن آن به روش سنتی و قدیمی، نیاز به توان و انرژی بالایی دارد و از سوی دیگر از نظر بهداشتی چندان توصیه نمی گردد. در حالی که عمل آوردن خمیر به کمک میکسر دستگاه پخت نان کاملاً بهداشتی می باشد و در به کار گرفتن نیروی انسانی و هزینه ها صرفه جویی می نماید.

میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان

ساختار میکسر دستگاه پخت نان

میکسر دستگاه پخت نان از یک کاسه مدور و گود به همراه یک همزن فلزی تشکیل می گردد که خمیر نان را عمل می آوردن و با چرخیدن مداوم درون خمیر، ساختار آن را پوک، تردد و متخلخل می نماید. اجزاء میکسر دستگاه پخت نان می تواند ساخته شده از آلومینیوم باشد و یا از استیل ضد زنگ ساخته شود که در این صورت قابل انتخاب و سفارش می باشد. تفاوت این دو متریال در ویژگی های آن ها می باشد. میکسر دستگاه پخت نان ساخته شده از آلومینیوم، سبک تر می باشد و از استحکام متوسطی برخوردار می باشد. حال آنکه میکسر دستگاه پخت نان ساخته شده از استیل، محکم تر بوده و بدنه قدرتمند تری دارد ولی وزن آن نیز بیشتر می باشد. از لحاظ قیمت، میکسر دستگاه پخت نان ساخته شده از آلومینیوم قیمت ارزان تری نسبت به انواع استیل دارد و هر دوی این متریال در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند.

گنجایش میکسر دستگاه پخت نان بسته به قطر کاسه آن و ارتفاع کاسه متفاوت می باشد و در حجم های 40 کیلوگرمی، 80 کیلوگرمی، 120 کیلوگرمی، 180 کیلوگرمی و 240 کیلوگرمی قابل سفارش می باشد. هر کدام از این ظرفیت ها بسته به محل مورد نیاز و حجم کار  مورد استفاده قرار می گیرد. نوع نان که از انواع حجیم باشد یا نه و نیاز مجموعه و میزان محصول خروجی در تعیین گنجایش میکسر دستگاه پخت نان نقش دارد. این دستگاه در کنار یک دستگاه فر پخت نان می تواند مانند یک پکیج و مجموعه کامل باشد که سرعت کار را بالا برده، نیروی انسانی کمتری، مورد نیاز خواهند بود و سرعت و راندمان کاری را بالا می برد.

قیمت میکسر دستگاه پخت نان

قیمت میکسر دستگاه پخت نان به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل اثر گذار بر این هزینه، گنجایش دستگاه می باشد. هر چه گنجایش میکسر دستگاه پخت نان بیشتر باشد، حجم بزرگتری دارد و در تولید آن از متریال و مواد اولیه بیشتری استفاده شده است و بر قیمت این محصول نقش دارد. نوع برند مورد استفاده و اعتبار آن نیز از عوامل مهمی هستند که در تعرفه و نرخ این محصول نقش دارند.

جنس بدنه و متریال به کار رفته در آن نیز از عواملی هستند که در قیمت میکسر دستگاه پخت نان نقش دارند. استیل ضد زنگ قیمت بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد و البته دوام و طول عمر بالاتری نیز دارد. میزان مرغوب بودن این مواد اولیه نیز از عوامل اثرگذار بر قیمت این محصولات می باشند. همچنین نوسنات اقتصادی و قیمت ارز نیز می تواند قیمت میکسر دستگاه پخت نان را تغییر دهد زیرا ماده اولیه این محصولات از فلزها می باشد که ارتباط مستقیم و نقشی تعیین کننده در اقتصاد دارند.

میکسر دستگاه پخت نان دستگاهی بسیار کاربردی می باشد که روش استفاده ساده ای دارد و مصرف انرژی پایینی دارد که در می تواند هم با برق شهری و هم برق صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه خمیر را پیش از تبدیل شدن به نان عمل می آورد و هر چه این دستگاه عملکرد قدرتمند تری داشته باشد، نان ترد تر و خوش طعم تری به دست خواهد آمد. سرعت کار با این دستگاه نیز بسیار بالا می باشد و می تواند ظرف مدت کوتاهی خمیر مورد استفاده در پخت نان و شیرینی را عمل آورد.

این دستگاه قابل سفارش در تمامی نقاط کشور می باشد و همکاران ما در این مجموعه می توانند محصول مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن، به محل مورد نظر شما ارسال نمایند. جهت دریافت راهنمایی درباره چگونگی سفارش و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.