فر طبقه ای پخت نان

فر دوار پخت نان
فر دوار پخت نان
آگوست 26, 2023
برترین تولید کنندگان ماشین آلات نانوایی
برترین تولیدکنندگان ماشین آلات نانوایی
سپتامبر 26, 2023
نمایش همه

فر طبقه ای پخت نان

فر طبقه ای پخت نان

فر طبقه ای پخت نان

فر طبقه ای پخت نان

فر طبقه ای پخت نان دارای گنجایش بالایی است و می تواند در زمان کوتاهی حجم و تعداد زیادی نان تولید نماید. فر طبقه ای پخت نان برای پخت انواع نان های حجیم و نیمه حجیم به کار می رود و به خوبی آن ها را مغز پخت می کند. از آن جایی که مصرف نان حجیم، باگت ها، نان های بولکی، نان های شیرینی سنتی و … در غذاهای امروزه کاربرد فراوانی دارند و به صورت وسیعی به سفره خانواده ها راه پیدا کرده اند، استفاده از دستگاه فر طبقه ای پخت نان نیز مورد استقبال مجموعه ها و افراد قرار گرفته است.

دستگاه فر طبقه ای پخت نان می تواند انواع و اقسام نان های فانتزی، کلوچه، کیک نان شیرمال و موارد متعدد دیگر را بپزد. محصول به دست آمده به کمک این دستگاه، فرم حجیم و با کیفیت خود را حفظ می نماید و به طور کامل مغز پخت می شود. از دستگاه فر طبقه ای پخت نان می توان در انواع نانوایی ها، شیرینی پزی ها و کافه ها استفاده نمود. این دستگاه قابلیت شخصی سازی دارد و می توان گزینه های مختلف را با توجه به سلیقه افراد تغییر داد و انعطاف بسیار بالایی در شیوه پخت دارد. از آن جایی که پخت نان حرفه ای پر رونق می باشد، داشتن دستگاهی که در سریع ترین زمان بیشترین محصول را داشته باشد، باعث بالا رفتن بازدهی مجموعه می گردد.

فر طبقه ای پخت نان نیازی به گرم کردن و روشن کردن دستگاه پیش از قرار دادن نان ها و شیرینی های حجیم و نیمه حجیم ندارد و به همین دلیل مصرف انرژی پایینی دارد. تمامی مراحل توسط دستگاه و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیازی به دخالت نیروی انسانی در روند پخت نمی باشد. نیازی نیست تمامی محصولات درون فر از یک نوع باشند و می توان چندین نوع نان یا شیرینی را در دستگاه فر طبقه ای پخت نان قرار داد و آماده کرد.

ویژگی های فر طبقه ای پخت نان

دستگاه فر طبقه ای پخت نان دارای امکانات و ویژگی های متعددی است که یکی از مهم ترین ویژگی های آن سیستم کنترل دمای هوشمند می باشد. این سیستم کمک می کند تا بتوان دمای طبقات متفاوت دستگاه فر طبقه ای را به صورت جداگانه و دلخواه تنظیم نمود. این ویژگی برای مواردی که چندین محصول متفاوت درون فر قرار می گیرند بسیار مناسب است و مانع سوختن محصولات کم حجم تر می گردد.

این فر طبقه ای پخت نان قابلیت تنظیم حرارت با دقت یک درجه سانتیگراد دارد و این موجب می شود که بتوان هر مدل نان و شیرینی را با کیفیت بالا تهیه نمود. محصولات تولید شده در این دستگاه ماندگاری بالایی دارند و به دلیل پخت تدریجی کیفیت خود را به زودی از دست نمی دهند. از دیگر ویژگی های این دستگاه فر طبقه ای پخت نان، داشتن ژنراتور بخار و قابلیت بخار برای پخت هر چه بهتر نان می باشد.

مزایای استفاده از فر طبقه ای پخت نان

به دلیل ویژگی های منعطف این فر طبقه ای، پخت نان در این دستگاه مزایای بسیاری دارد. رنگ پوسته نهایی محصول به دلیل پخت همه جهته یکدست، جذاب و خوش رنگ می باشد. این دستگاه مانند بسیاری از دستگاه فر دیگر تولید حرارت و گرما در محیط نمی کند و بدنه آن تا حدود زیادی گرما را درون محوطه فر حفظ می نماید و مانع اتلاف و از دست رفتن آن می گردد. می توان گفت میزان اتلاف و هدر رفت گرما به محیط بیرونی تنها ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد می باشد که برای دستگاه فر چند طبقه میزان بسیار پایینی می باشد.

همچنین طراحان دستگاه برای مواقعی که برق قطع می گردد چاره ای اندیشیده اند و با سیستم در نظر گرفته شده می توان باقیمانده نان های حجیم و نیمه حجیم و شیرینی ها را از درون فر خارج نمود. به علاوه باید ذکر نمود که این دستگاه فر طبقه ای پخت نان، نصب بسیار آسانی دارد و نیاز به زمان زیادی ندارد همچنین کار با آن نیز نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد و بسیار آسان می باشد.

دستگاه فر طبقه ای پخت نان که در این مجموعه تولید و ارائه می گردد دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم نسبت به حرارت های بالا می باشد و تمامی اجزاء آن نسوز هستند. مصرف انرژی پایینی دارد و هدر رفت ندارد. این دستگاه دارای پخت از بالا و پایین می باشد و گرمای ایجاد شده در قسمت زیرین توسط سیستم خاصی که دارد به بخش بالایی منتقل می گردد و از آن استفاده بهینه می گردد. به عبارت دیگر این فر با استفاده از به چرخش در آوردن گرما، موجب پختن محصولات درون آن می گردد. این دستگاه تابلو برق جدا شده از سیستم دارد و از طریق سیستم های اینورتری قابل کنترل است. جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.