فر تونلی پخت نان تافتون و بربری

اکسترودر
اکسترودر دستگاه پخت نان
می 14, 2018
نمایش همه

فر تونلی پخت نان تافتون و بربری

فر تونلی نان تافتون و بربری

فر تونلی نان تافتون و بربری

فر تونلی پخت نان تافتون و بربری

طراحی دستگاه فر تونلی پخت نان تافتون و بربری به گونه ای است که خمیر در یک فضای عاری از ھرگونه گازھای مضر ناشی از سوخت مشعل قرار میگیرد که توسط کوره مادر از زیر حرارت خورده و مازاد حرارت توسط سیستم سیرکولاسیون روی سطح نان یعنی داخل کوره بالایی به گردش در مي آيد و موجب طبخ نان از روي آن میشود.

فر تونلی نان تافتون و بربری با حرارت غیر مستقیم تشعشعی خمیر را در یک فضای تقریبا مبحوس حاوی بخار و حرارت مرطوب طبخ مینماید . این امر باعث افزايش حجم ، تردي بافت ، براقیت و ماندگاری بالای نان میشود. نحوه عملکرد این فر به این صورت میباشد که ابتدا خمیر در میکسر آماده شده و طي عمل چانه گيري به قطعات 400 الي 2000 گرمي تقسيم مي شود . بعد از عمليات چانه گيري ، توسط شاطر خمير به فرم دلخواه در آمده و در بخش انتهايي قرار مي گيرد و بعد از گذشت 5الی 12 دقیقه نان از خروجی فر در داخل سبد ریخته میشود.

‎مزایای طبخ نان با فر تونلی نان تافتون و بربری

‎ يكنواختي و افزايش و بهبود رنگ پوسته به دليل وجود سيستم سيركلاسيون

‎ افزايش ماندگاري نان به دليل حذف گازهاي ناشي از سوخت مشعل و به طبع آن حذف ايجاد راديكال هاي مضر در فرايند طبخ نان

‎ ايزوله بندي استاندارد و چند لايه اي و انتفال حرارت بسیار کم ( 40 الی 50 درجه سانتیگراد) از بدنه فر به فضای بیروني

‎سیستم ھندل كه در موقع قطع برق از آن به منظور خروج نان هاي باقي مانده در فر استفاده مي شود .

‎ کاھش مصرف ٪٥٠ الي ٪٦٠ سوخت نسبت به مدل ھای مشابه .

‎ نصب آسان و راه اندازی فر در کمترین زمان بعد از استقرار در محل.

‎جنس صفحه ي پخت از توري استيل يا آهن يا گالوانيزه بنا به سفارش مشتري است . بدنه دستگاه رنگ کوره ای استاتيك مقاوم در برار حرارت و رطوبت است ؛ نما جلوي نيز استنلس استیل تشکیل میدھد.

دستگاه فر تونلی نان تافتون و بربری مجهز به يك مشعل مي باشد كه سوخت اين دستگاه به صورت گازی يا گازوئیلی است كه این امر با تعویض مشعل امكان پذير می باشد.

((لازم به ذکر است )) مشعل هايي وجود دارند كه به صورت دو گانه سوز عمل ميكنند ولی به دلیل نقص هاي فراوان در تنظیم این دسته از مشعل ها بھتر است از مشعل ھاي گاز سوز یا گازوئیل سوز استفاده نمود .

برق مصرفي دستگاه فر تونلی نان تافتون و بربری به صورت تک فاز یا سه فاز بسته به سفارش مشتري مي باشد و ھمچنین سوخت فر تونلی نان تافتون و بربری به صورت گازی يا گازوئیلی است كه این امر با تعویض مشعل امكان پذير می باشد.