فر تونلی نان

دستگاه پخت نان
دستگاه پخت نان
ژوئن 18, 2023
ماشین آلات نانوایی
ماشین آلات نانوایی
ژوئن 18, 2023
نمایش همه

فر تونلی نان

فر تونلی نان

فر تونلی نان

فر تونلی نان

شرکت بارک، تولید کننده پیشرو تجهیزات نانوایی با کیفیت بالا، در تهران است. ما به خدمات مشتری، تجربه ای که می توانید به آن اعتماد کنید و تعهد به تولید بهترین تجهیزات در صنعت نانوایی افتخار می کنیم. فر تونلی نان بارک،  یک اجاق تونلی لوله بخار با حجم بالا است.  ایده آل برای مشتریان عمده فروشی و نانوایی های صنعتی، است. فر تونلی نان ما،  دارای لوله های بخار ضخیم L شکل برای ارائه گرمایش غیرمستقیم و مطمئن است. این سیستم منحصر به فرد کنترل فردی هر لوله بخار را امکان پذیر می کند و گرمای یکنواخت را در کل محفظه پخت فراهم می کند.  در نهایت، این لوله با استفاده از تکنیک‌های آهنگری اختصاصی، مهر و موم می‌شود، که از یک سیستم لوله بخار بادوام و طولانی مدت اطمینان می‌دهد. فر تونلی نان تولید شده توسط شرکت بارک، دارای ساختار فولادی ضد زنگ برای پایانی بادوام، براق، مدرن و تمیز کردن آسان است. این شامل لوله های فلزی ضخیم، مواد عایق و غیره است. دستگاه فر تونلی پخت نان ما، به راحتی پخت انواع نان های بربری و تافتون را در یک محیط نانوایی، تسهیل می کند. این را می توان از طریق گزینه های مختلفی از جمله : تنظیم سرعت تسمه، جهت معکوس، و استفاده از سیستم نوآورانه دو طبقه ما، به دست آورد. مجموعه بارک،  پیشرو در تولید فرهای تونلی نان با کیفیت بالا برای نانوایی های متمایز در سراسر ایران است.  از سال 1370، ما فرآیند تولید دستگاه فر تونلی نان  را با دمای بالا، اصلاح کردیم. باراک، با محصولات انحصاری و خدمات عالی به مشتریان خود به رضایت مشتریان در سراسر ایران، ادامه می دهد.

فر تونلی نان

فر تونلی نان

بارک، خط تولید کاملی از سیستم های مدرن فر تونلی نان را، تولید می کند. بدون فدا کردن کیفیت به خاطر کمیت، فر تونلی نان ما، می تواند در هر ساعت 800 نان تولید کند. فر تونلی نان پیشرفته ما، بیش از دو برابر، نان های خوشمزه تری تولید می کند. علاوه بر این،  فرهای تونلی نان ما، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای سال‌ها تولید نان، بادوام و قابل اعتماد باشند. از نانوایی های کوچک گرفته تا پروژه های بزرگ نانوایی در سراسر ایران، بارک،  متعهد به ارائه خدمات و پشتیبانی عالی به مشتریان خود، است. اگر مطمئن نیستید که کدام فر تونلی نان برای کسب و کار شما مناسب است، کارکنان خدمات حرفه ای ما بسیار خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند تا بهترین ماشین آلات تولید نان، فر تونلی نان و وسایل جانبی پخت نان را از خط تولید انحصاری ما، کشف کنید. در حالی که هر فر تونلی نان در مجموعه ما، برای سالها با حداقل هزینه نگهداری تولید می شود، برای هر گونه سوال، نظر یا نگرانی با ما تماس بگیرید.  به طور کلی، تیم خدمات مشتری با تجربه ما و سیستم های تولید فر تونلی نان با کیفیت، ما را به یک رهبر جهانی در صنعت تولید دستگاه های نان، تبدیل کرده است.

مزایای اصلی فر تونلی نان تولید شده توسط شرکت بارک

  • عایق بندی طرفین از ارتفاع نقطه صفر
  • مصرف برق کم به لطف مبدل های فرکانس
  • مصرف کم گاز یا مصرف سایر وسایل گرمایشی
  • نشت کم حرارت به نانوایی
  • مشعل های قابل اعتماد با احتراق موثر
  • حداقل تقاضا برای خدمات
  • نوار نقالهبا کیفیت بالا
  • استفاده از گرمای هدر رفته
  • پیش گرمایش باند
  • پرده هوای گرم، منطقه بخار را از منطقه پخت نان، جدا می کند
  • ارتفاع متفاوت تونل فر

ما از سال 1370 یک تولید کننده فر تونلی نان و البته سایر تجهیزات تولید نان، بوده ایم،  با این حال، ما همچنان به عنوان پیشگام عمل می‌کنیم. همیشه در حال بررسی روش‌های جدید و نوآورانه پخت و سرمایه‌گذاری در فناوری‌ها برای تنظیم دقیق کیفیت پخت، بهبود ظرفیت و زمان کارکرد فر تونلی نان، هستیم. طول عمر فر تونلی نان، با نگهداری مناسب به 20 سال یا بیشتر می رسد. اساساً این فرهای تونلی نان، سرمایه گذاری بسیار مؤثری هستند. ما قادریم فرهای تونلی نان خود را، در پلان های فضای نسبتاً کوچک ساختمان ها از طول 10 متر و عرض 3 متر نصب کنیم. همه چیز به ظرفیت تولید مورد نیاز، مجموعه و قرار دادن فر تونلی نان، بستگی دارد. با ما، تماس بگیرید. کارشناسان ما، خوشحال خواهند شد که راه حل بهینه را به شما توصیه کنند. ساختن یک سیستم  فر تونلی نان کامل برای مجموعه متنوعی از محصولات به چیزی بیش از تولید و کنترل فرآیند، نیاز دارد. این سطح از اتوماسیون نانوایی نیازمند طراحی هوشمندانه و درک کامل فرآیند پخت و دنیایی از تجربه است. شرکت تولید تجهیزات نان بارک، با بیش از 25 سال تخصص در مهندسی حرارتی، فناوری اثبات شده  فرهای تونلی نان بارک را، برای شما به ارمغان می آورد. باراک، بهترین فرهای تونلی نان سفارشی را به نانوایی‌های سراسر ایران، می‌آورد. از نانوایی‌های کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌های مواد غذایی. ما چندین نوع فر تونلی نان با مهندسی دقیق و طیف کاملی از نوار نقاله‌های سفارشی را طراحی و تولید می کنیم.  هر فر تونلی نان که ما تحویل می دهیم به صورت سفارشی ساخته شده است تا نیازهای متمایز پخت و تولید شما را برآورده کند.