تولید فر دوار پخت نان لواش

میز کار پخت نان
میز کار پخت نان
نوامبر 2, 2023
فر تونلی پخت نان تافتون
فر تونلی پخت نان تافتون
نوامبر 30, 2023
نمایش همه

تولید فر دوار پخت نان لواش

تولید فر دوار پخت نان لواش

تولید فر دوار پخت نان لواش

تولید فر دوار پخت نان لواش

تولید فر دوار پخت نان لواش در این مرکز تحت بالاترین استانداردها انجام می گیرد. نان لواش از پرفروش ترین نان های رایج است که علاوه بر نانوایی ها در رستوران ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تولید نان لواش بدون استفاده از دستگاه ها و تجهیزات اتوماتیک و به روش سنتی، طاقت فرسا، زمان بر و انرژی گیر است. حال آنکه با استفاده از فر دوار پخت نان لواش که در این مرکز تولید می شود، می توان تعداد فراوانی نان را در زمان کوتاهی و با کمترین نیروی انسانی ممکن تولید نمود.

فر دوار پخت نان لواش که تولید آن در تعداد بالا در این مرکز انجام می گیرد، دستگاهی نسبتاً کوچک است که فضای زیادی را اشغال نمی نماید و به همین جهت می تواند در بسیاری از رستوران ها و نانوایی ها در محلی نصب و مورد استفاده قرار گیرد. کار با این دستگاه راحت می باشد و بسته به نیاز اشخاص و مجموعه ها می تواند به برق شهری سه فاز و یا صنعتی تک فاز متصل گردد. همچنین سوخت مورد نیاز مشعل که با گازوئیل یا گاز تغذیه کند، بسته به شرایط افراد قابل تعیین کردن می باشد.

تولید فر دوار پخت نان لواش

تولید فر دوار پخت نان لواش

طرز کار فر دوار پخت نان لواش

فر دوار پخت نان لواش که در این مجموعه در تیراژ بالایی تولید می گردد، طرز کار ساده ای دارد. در این دستگاه خمیر نان بر روی تسمه متحرک بر روی دریچه مقابل دستگاه قرار می گیرد و تسمه متحرک پس از چرخیدن و طی مراحل پخت پس از چند دقیقه به محل اولیه باز می گردد و نان روی آن پخته و آماده می باشد. فر دوار پخت نان لواش تولید شده دارای یک تسمه نسوز از جنس آهن گالوانیزه می باشد که تحت هیچ شرایطی و دمایی، نسوخته و دچار تغییر کیفیت نمی گردد. کلیه قطعات به کار رفته در تولید فر دوار پخت نان لواش در برابر حرارت، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشند.

فر دوار پخت نان لواش تولید شده دارای یک مشعل می باشد که حرارت آن به صورت غیر مستقیم بر نان ها اثر می کند و به کمک فضای بسته دستگاه حرارت در آن به چرخش در آمده و از بخش زیرین به قسمت فوقانی می آید و سطح روی نان ها را نیز می پزد. فر دوار پخت نان لواش تولید شده برای پخت نان های خود از سیستم سیرکولاسیون که همان چرخش گرما می باشد بهره می برد که این سیستم اتلاف انرژی بسیار پایینی دارد و حداکثر استفاده را از انرژی مصرف شده می نماید.

ویژگی های فر دوار پخت نان لواش

فر دوار پخت نان لواش تولید شده در این مرکز ویژگی های منحصر به فردی دارد که سبب اقبال عمومی این دستگاه گشته است. یکی از این ویژگی ها، تبادل حرارت و گرمای پایین این دستگاه با محیط اطراف می باشد. برخلاف بسیاری از فرها و دستگاه های پخت که هوای پیرامون خود را به شدت گرم می نمایند، فر دوار پخت نان لواش اتلاف انرژی و تبادل گرمایی بسیار پایینی دارد و در نهایت 40 درجه از این گرما را از طریق جداره خود به فضای گیرامون منتقل می سازد.

از ویژگی های دیگر فر دوار پخت نان لواش تولید شده در این مجموعه حمل و جابجایی آسان این دستگاه می باشد. این دستگاه به اجزاء کوچکتر تقسیم می شود و در محل مورد نیاز به راحتی منتقل و نصب می گردد. کار با فر دوار پخت نان لواش نیز بسیار آسان بوده و کاربری ساده از ویژگی های این دستگاه تولید شده در این مجموعه می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول بهداشتی و سالم بودن نان های پخته شده می باشد. برخلاف بسیاری از فرهای دیگر که تولید می شوند، این فر دوار پخت نان لواش مشعل در ارتباط مستقیم با نان نمی باشد و در نتیجه گازهای ناشی از سوخت آن در بافت نان رسوخ نمی کند و کیفیت آن را پایین نمی آورد. این گازها و دودهای ناشی از سوخت شعله می تواند موجب پایین آمدن عمر مصرف نان ها گردد و بر عطر و طعم آن ها اثر بگذارد.

به علاوه از ویژگی های دیگر فر دوار پخت نان لواش تولید شده در این مجموعه، سرعت و راندمان بالای این دستگاه می باشد. این دستگاه می تواند تعداد بسیار زیادی نان لواش را در زمانی کوتاه و با کمترین میزان به خدمت گرفتن منابع انرژی و منابع انسانی تولید نماید که هم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و موجب رشد مجموعه و سودآوری هر چه بیشتر می گردد. مصرف برق و سوخت فر دوار پخت نان لواش تولید شده بسیار مطلوب و مناسب می باشد و صرفه اقتصادی برای آن مجموعه خواهد داشت. فر دوار پخت نان لواش را با مرغوب ترین قطعات تولید شده و با قیمتی مقرون به صرفه می توانید از این مرکز تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما تماس حاصل نمایید.