دستگاه نان فانتزی

میکسر دستگاه پخت نان
میکسر دستگاه پخت نان
نوامبر 30, 2023
فر پخت نان حجیم و نیمه حجیم
فر پخت نان حجیم و نیمه حجیم
فوریه 20, 2024
نمایش همه

دستگاه نان فانتزی

دستگاه نان فانتزی

دستگاه نان فانتزی

انتخاب یک دستگاه نان فانتزی توسط بسیاری از عوامل فنی و تکنولوژیکی تعیین می شود، به طوری که هر فرایند و هر موقعیتی متفاوت است، در همین راستا مجموعه تولیدی و صنعتی بارک با دانش و تجربه خود در ترکیب با طیف گسترده ای از گزینه ها، می تواند راه حل مناسبی را برای نیازهای پخت نان شما ارائه دهد؛ بنابراین مجموعه ما بهترین نتایج پخت را برای پخت نان شما خواهد داشت.

مشخصات دستگاه نان فانتزی

دستگاه های نان فانتزی ما، یک دستگاه کارآمد، پایدار و همه کاره است که به عنوان شریک قابل اعتماد شما برای تهیه انواع نان های فانتزی و خوشمزه عمل می کند، به طوری که این دستگاه نان فانتزی دارای فناوری گرمایش الکتریکی پیشرفته و سیستم های کنترل دقیق دما است که دما و رطوبت یکنواخت را برای محصولات پخته شده شما فراهم می کند و در نتیجه طعم بهتر و کیفیت بالاتری دارد، به عبارتی دستگاه نان فانتزی با ظرفیت و راندمان بالا و مزیت صرفه جویی در کار، یک فر صنعتی با کیفیت عالی است، همچنین می توان سرعت را برای پخت انواع نان فانتزی تنظیم کرد. طراحی دستگاه نان فانتزی صنعتی امکان اتوماسیون آسان و تولید ساده را فراهم می کند و در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می کند، به علاوه این دستگاه نان فانتزی مناسب برای استفاده در نانوایی ها، کیک فروشی ها و قنادی ها است.

دستگاه نان فانتزی

دستگاه نان فانتزی

فضای داخلی از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد مسائل تمیز کردن، روی فرایند پخت تمرکز کنید، به علاوه این  دستگاه نان فانتزی دارای اقدامات حفاظتی متعددی مانند محافظت در برابر گرمای بیش از حد و محافظت در برابر نشت است که محیط کار ایمن تری را برای شما فراهم می کند. این دستگاه نان فانتزی مجهز به حالت‌های مختلف کاری؛ مانند گرمایش بالا و پایین، همرفت قوی بالا و پایین و همرفت قوی میانی است که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازهای مختلف پخت خود بهترین حالت را انتخاب کنید، علاوه بر این، دستگاه نان فانتزی مجهز به سیستم کنترل لمسی پیشرفته است که به شما امکان می دهد دما و زمان پخت را به طور دقیق کنترل کنید و فرایند پخت شما را راحت تر و لذت بخش تر می کند.

انواع دستگاه و ماشین آلات نان فانتزی

  • الک آرد
  • میکسر خمیرگیر اسپیرال
  • تقسیم کن خمیر (دیوایدر)
  • دستگاه چانه گیر
  • دستگاه حمل خمیر
  • دستگاه رول کن خمیر نان
  • دستگاه همزن خمیر نان
  • فرگردان با سیستم بخار
  • مینی فر گردان با سیستم بخار
  • فر طبقاتی
  • پهن کن غلتکی
  • دستگاه های سفارشی مخصوص  پخت نان فانتزی

ویژگی های کلیدی دستگاه های نان فانتزی

  • محصولات پخته شده پایدار را با حجم بالا، ارائه می دهد.
  • کنترل دمای کنترل شده و دقیق، پوسته رنگی زیبا و رسیدن زودتر به دمای پخت را تضمین می کند.
  • خمیر نرم تر با درصد آب بالاتر را امکان پذیر می کند.
  • تقاضای انرژی را می توان با مقدار روغن بسیار دقیق کنترل کرد.

سازگار با شرایط و خواسته ها

اگر فضای کف برای ظرفیت دستگاه نان فانتزی بسیار محدود است، یک دستگاه نان فانتزی چند طبقه می تواند راه حل باشد، به طوری که جریان مداوم محصولات در تعداد طبقات توزیع می شود و هر طبقه دارای مناطق پخت مخصوص به خود است؛ بنابراین راه حل دستگاه نان فانتزی چند طبقه ای، پخت دسته ای را نیز امکان پذیر می کند، به طوری که ما می توانیم راه حل های کاملاً متناسب با نانوایی شما ارائه دهیم.

طراحی بهداشتی

دستگاه های نان فانتزی بارک کاملاً بهداشتی هستند و تمیزکاری راحتی دارند، به طوری که امکان جمع شدن کثیفی وجود ندارد، به علاوه، طیف گسترده ای از گزینه های تمیز کردن در دسترس است، به طوری که این راه حل ها با تمیز کردن بسیار موثر، سرعت و مصرف کم انرژی مشخص می شوند.

انعطاف پذیری

نانوایان صنعتی در سراسر ایران و حتی خارج از کشور با دستگاه نان فانتزی بارک پخت می کنند؛ چرا که مزیت قابل توجه دستگاه های نان فانتزی ما این است که می توانند کاملاً به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار کنند و این باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار می شود، همچنین ما می توانیم انواع دستگاه نان فانتزی را چه بخواهید حداقل هزینه های عملیاتی، عملکرد صنعتی بالا و یا انعطاف پذیرترین راه حل را داشته باشید، با نیازهای شما تطبیق دهیم و به صورت سفارشی ارائه دهیم.

مصرف انرژی کم

مصرف انرژی در نانوایی های صنعتی معمولاً یک آیتم هزینه قابل توجه است، به طوری که کمترین مصرف انرژی ممکن در طول فرآیند پخت مهم است؛ بنابراین با دستگاه های نان فانتزی ما در هزینه های عملیاتی صرفه جویی می کنید و به محیطی پایدارتر کمک می کنید.

بر کیفیت، کارایی و خروجی تمرکز کنید

پخت نان فانتزی با دستگاه بارک، به این معنی است که شما می توانید محصولی را با تمرکز بر کیفیت، کارایی و خروجی به مشتریان خود تضمین کنید، البته ناگفته نماند که تمامی محصولات ما با قوانین قابل اجرا و بالاترین استانداردهای ایمنی مطابقت دارند.

هنگامی که فناوری پخت بارک را برای دستگاه نان فانتزی خود انتخاب می کنید، سال ها تجربه و وسیع ترین طیف ماشین آلات را انتخاب می کنید، به طوری که همیشه یک دستگاه پخت نان بارک وجود دارد که کیفیت و قوام مطلوب نان را در اختیار شما قرار می دهد؛ زیرا ما انواع روش های پخت را در دسترس داریم و این ما را در جهان منحصر به فرد می کند.