دستگاه پخت نان

آب چه نقشی در پخت نان دارد
آب چه نقشی در پخت نان دارد
جولای 15, 2018
فر تونلی نان
فر تونلی نان
ژوئن 18, 2023
نمایش همه

دستگاه پخت نان

دستگاه پخت نان

دستگاه پخت نان

دستگاه پخت نان

دستگاه های پخت نان ما، به صورت سیستم های یکپارچه در برنامه های کاربردی تولید نان با خروجی بالا در سراسر جهان، کار می کنند. دستگاه های پخت نان ما، گستره وسیعی از محصولات را پوشش می دهند و نصب آنها بر کیفیت و هزینه، تأثیر قابل توجهی دارد. دست زدن به خمیر ملایم ناشی از طراحی نوآورانه، همراه با آخرین فن آوری کنترل، نان را در سطوح جدیدی از قوام و عالی با دستگاه های پخت نان ما، تولید می کند. تجهیزات دستگاه پخت نان بارک، کیفیت را به حداکثر می رساند و هزینه را در نانوایی ها، به حداقل می رساند. طراحی نوآورانه برای جابجایی ملایم و استفاده از جدیدترین فناوری کنترل و تجهیزات پردازش مواد غذایی، برای تضمین سطوح جدیدی از سازگاری و برتری در همه دستگاه های پخت نان ما، ترکیب می‌شوند. دستگاه پخت نان ما،  قوام نان را بهبود می بخشد، هزینه مواد تشکیل دهنده را کاهش می دهد و یک نان با کیفیت، ارائه می دهد. دستگاه های پخت نان خودکار ما، نیز می توانند برای طیف گسترده ای از محصولات استفاده شوند. راه حل هایی برای محصولات پخته شده با کیفیت بالا، این چیزی است که مجموعه بارک، برای  بیش از 25 سال، به آن شهرت دارد.  به عنوان تولید کننده دستگاه پخت نان برای صنایع تولید نان و نانوایی ها، تمرکز ما همیشه بر روی محصول نهایی است. این فلسفه بارک است که ماشین‌های ما با خمیر سازگار می‌شوند و نه خمیر با ماشین. ماموریت ما این است که دستگاه پخت نان خود را، با بالاترین کیفیت، تولید کنیم.

دستگاه پخت نان

دستگاه پخت نان

دلیل استفاده از خدمات بارک

بارک، می تواند برنامه ریزی را به مشتریان ارائه دهد، از ساخت  و نصب خط تولید نانوایی  و بیسکویت ، از ذخیره سازی مواد اولیه گرفته تا خمیرسازی و قالب گیری تا پخت و بسته بندی محصول نهایی. شما می توانید با اطمینان، روی کار ما، حساب کنید. بارک، راز موفقیت شماست.

 مزایای مجموعه ما

  • انتخاب طرح بندی مختلف با کیفیت جهانی
  • انتخاب گسترده ای از راه حل های فنی
  • مونتاژ طرح بندی سریع
  • مقرون به صرفه بودن قابل توجه
  • کمک فنی از راه دور یا در محل

ما همیشه در گوشه و کنار جهان، هستیم. بارک، یکی از پیشروترین ارائه دهندگان دستگاه های پخت نان و فرآوری محصولات غذایی از جمله فر تونلی نان، فر دوار نان و فر طبقه ای نان است. همه مشتریان بارک، همچنین می‌توانند از خدمات کمک فنی ما، برای تشخیص سریع و رفع عیب تجهیزات خود،  استفاده کنند. اشتیاق ما، به خمیر را تجربه کنید. مجموعه ما، با ارائه راه حل مناسب برای متنوع ترین نیازهای تولید دستگاه های پخت نان، تقریباً تمام محصولات نانوایی دنیا را، تولید می کند.

بارک، با تکنولوژی تولید انواع دستگاه های پخت نان، می تواند راه حل های جامعی را در طیف وسیعی از کلاس های عملکردی، ارائه دهد، از نان های مخصوص تافتون و لواش گرفته تا کروسان های با بسته بندی دقیق و انواع مختلف تولید نان های حجیم. نانوایی های فراوانی از سیستم تولید دستگاه های پخت نان ما، سود می برند. بارک، دانش فنی عمیق و درک فنی خود را در توسعه راه حل های کاملاً خودکار و بسیار کارآمد تولید دستگاه های پخت نان، ادغام می کند. اینها تقریباً هر آرزوی تولیدکنندگان صنعتی و نانوایی ها را، برآورده می کنند. برای چندین دهه، این نام در دنیای مهندسی و فناوری تولید دستگاه پخت نان با خطوط باکیفیت، کارآمد و نوآوری پیشگام، بوده است.  دستگاه های پخت نان بارک، در سراسر جهان برای تولید محصولات نانوایی درجه یک استفاده می شود.  دستگاه های پخت نان بارک، به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی تمیز می شوند و امکان جمع شدن کثیفی وجود ندارد.


نانوایان مختلفی، در سراسر جهان با دستگاه های پخت نان ما، نان را پخت می کنند. مزیت قابل توجه دستگاه های پخت نان ما این است که می توانند کاملاً خودکار کار کنند. این باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار می شود.

شرکت بارک که در سال 1370 تأسیس شد، از دستگاه های پخت نان گرفته تا خطوط صنعتی بسیار کارآمد، راه‌حل‌های مناسبی را برای طیف گسترده‌ای از محصولات در همه کلاس‌های عملکردی به مشتریان خود، ارائه می‌دهد. ما، با بیش از 25 سال تجربه متعهد هستیم که با کیفیت ترین دستگاه پخت نان را، برای بیشترین رضایت شما، ارائه دهیم. بارک، شرکت مستقر در تهران، از جدیدترین فناوری ها برای تولید دستگاه پخت نان و خطوط تولید نان مطابق با استانداردهای بین المللی، استفاده می کند. دستگاه های پخت نان ما کارآمد، بادوام، کاربر پسند و نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند.  آنها نسبت به عملکرد، قیمت بهینه ای دارند و برای مشتریان ما، طراحی می شوند. بارک، دستگاه های پخت نان را، با نیازهای شما تطبیق می دهد، چه بخواهید حداقل هزینه های عملیاتی، عملکرد صنعتی بالا و یا انعطاف پذیرترین راه حل را، داشته باشید. بارک، اولین انتخاب شما برای کیفیت نان خوش طعم.