چانه گیر دستگاه پخت نان

دستگاه بسته بندی وکیوم
دستگاه بسته بندی وکیوم
می 14, 2018
تست بر دستگاه پخت نان
تست بر دستگاه پخت نان
می 14, 2018
نمایش همه

چانه گیر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان

ما تجربه و دانش چند ساله خود را در صنعت تولید نان، با تولید تجهیزات و ماشین آلات نانوایی به مشتریان ارزشمند خود نشان می دهیم، به طوری که امروزه با بیش از 30 مدل مختلف در مجموعه تولیدی و صنعتی بارک، ما به یکی از تولیدکنندگان پیشرو و قابل اعتماد در صنعت خود تبدیل شده ایم. ما خطوط تولید کامل و همچنین ماشین آلات و تجهیزات نانوایی با ابعاد و اندازه های مختلف را برای بازار ایران و جهان عرضه می کنیم، به طوری که مجموعه ما ترکیبی از تجربه، خط تولید مجهز به آخرین فناوری، منبع انسانی آموزش دیده و بهترین انتخاب مواد اولیه است. مجموعه ما تضمین می کند که با راه اندازی کارآمد چانه گیر دستگاه پخت نان و تمام ماشین آلات نانوایی، تولید و پخت نان با کیفیت را ارائه می دهد؛ بنابراین ما، به شما پیشنهاد می کنیم نگاهی به طیف گسترده ای از محصولات ارائه شده در وب سایت داشته باشید و امیدوارم به زودی شما را به عنوان یک مشتری بارک ببینیم.

مشخصات چانه گیر دستگاه پخت نان

این چانه گیر دستگاه پخت نان ما، دارای قدرت 2500 وات است که با ولتاژ 110 ولت به خوبی کار می کند و حدود 105 کیلوگرم وزن دارد، به علاوه چانه گیر دستگاه پخت نان در پردازش خمیر نرم تخصص دارد، همچنین دارای درام برای برش های قابل تنظیم برای چانه گیر است و سرعت برش در این دستگاه قابل تنظیم است. دارای عملکرد دکمه های ساده و واضح است، به طوری که استفاده از آن سریع و آسان است، همچنین خمیر فراوری شده در این چانه گیر دستگاه پخت نان به خوبی فرم می گیرد و ظاهر صاف و دارای کاربرد خوب است، به علاوه دارای راندمان بالا و ساختار فشرده است. این چانه گیر دستگاه پخت نان می تواند کل خمیر را هنگام ورز دادن، به تعدادی خمیر کوچک تقسیم کند، همچنین از فولاد ضد زنگ درجه یک با درجه مواد غذایی ساخته شده است و کار کردن با آن، آسان است. این چانه گیر دستگاه پخت نان جمع و جور، دارای یک درام تقسیم کننده و پیستون ورودی است؛ بنابراین از حمل دقیق خمیر در حداقل فشار و گرم شدن خمیر اطمینان حاصل می کند، به علاوه تمام قطعات در چانه گیر دستگاه پخت نان به طور خودکار با روغن سازگار با مواد غذایی روغن کاری می شوند که دقت و عمر مفید را افزایش می دهد، همچنین قسمت قیف مانند بالایی از فولاد ضد زنگ و با کیفیت ساخته شده است و همین طور می توان وزن خمیر را به صورت دستی یا دیجیتال تنظیم کرد. چانه گیر دستگاه پخت نان به گونه ای طراحی شده است که به سرعت خمیر را به مقدار مساوی تقسیم و گرد می کند، همچنین دارای موتور پر قدرت و سیستم های کنترل پایدار است، به علاوه دارای مجموعه دنده با استحکام بالایی است؛ بنابراین می تواند در تمام طول سال به خوبی کار کند و با سر و صدای کم و طراحی عالی طول عمر و دوام زیادی را تضمین می کند.

ویژگی اصلی چانه گیر دستگاه پخت نان

از آنجایی که چانه گیر دستگاه پخت نان  ما که با تکنولوژی های جدید ساخته شده است، دارای سیستم اندازه گیری وزن خمیر است، وزن تمام خمیرهای شما یکسان خواهد بود؛ بنابراین با توجه به این ویژگی که در نانوایی ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تمامی نان های شما در وزن هایی که مشخص می کنید قرار می گیرند، به طوری که  از هدر رفتن خمیر جلوگیری می شود و شما به راحتی می توانید وزن مساوی نان خود را تنظیم کنید.

شرکت تولیدی و صنعتی بارک، مفتخر است که بهترین دستگاه پخت نان را به نانوایی ها در سراسر ایران و خارج از ایران ارائه می دهد، به طوری که شرکت ما یک واحد با کیفیت است که می تواند سال ها خدمات قابل اعتماد را به نانوایی شما ارائه دهد، به عبارتی این ماشین  آلات می توانند اهداف تولید نان را برآورده کنند.

خدمات مشتری برای ماشین آلات تولید نان بارک

هر مشتری مجموعه ای از نیازهای خاص دارد و ما راه حل های مختلفی را ارائه می دهیم، به علاوه درک نیازهای هر مشتری مهم است؛ بنابراین کارشناسان ماهر خدمات مشتری ما همیشه در دسترس هستند تا در مورد نگرانی های شما صحبت کنند و تیم پشتیبانی پیگیری ما اطمینان حاصل می کند که همه دستگاه های پخت نان ما، سالم هستند.

دستگاه های پخت نان درجه یک بارک

دستگاه پخت نان با کیفیت بالای ما، عملاً یک ترکیب عالی برای پخت نان است و شرکت ما چندین سال است که در این صنعت پیشرو بوده است، به طوری که دستگاه های پخت نان با دمای بالا و چانه گیر دستگاه پخت نان ما، نان خوش طعم و سازگاری تولید می کنند که همچنان باعث خوشحالی مشتریان و کسب و کار شده است. قابلیت اطمینان و رضایت مشتری کلید موفقیت کار ما است؛ بنابراین ما در تلاش هستیم تا تجهیزات و فرایندهای خدمات خود را به طور مداوم، مدرن کنیم.