تست بر دستگاه پخت نان

چانه گیر دستگاه پخت نان
چانه گیر دستگاه پخت نان
می 14, 2018
میز کار پخت نان یک طبقه کوچک
میز کار پخت نان یک طبقه کوچک
می 14, 2018
نمایش همه

تست بر دستگاه پخت نان

تست بر دستگاه پخت نان

تست بر دستگاه پخت نان

تست بر دستگاه پخت نان

تست بر دستگاه پخت نان

تست بر دستگاه پخت نان

تجهیزات نانوایی و دستگاه های پخت نان ما، از نظر کیفیت  عالی و بی نظیر است، به طوری که عملکرد و کارایی ایده آل را در نانوایی شما تضمین می کند، به علاوه ماشین ‌های نانوایی ما و تجربه بی‌نظیر در صنعت، تولید شما را ساده می‌کند و هزینه‌های عملیاتی را به ‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد؛ بنابراین چه در حال تولید نان های سنگک باشید تا در حال تولید نان های فانتزی، می توانید مطمئن باشید که شرکت تولیدی و صنعتی بارک می تواند نتایج مورد نیاز برای رشد کسب و کار شما را ارائه دهد؛ چرا که هدف ما ارائه راه حل های تجهیزات پخت نان با هزینه مقرون به صرفه و در عین حال حفظ بالاترین سطح عملکرد و پشتیبانی است.

تست بر دستگاه پخت نان دارای ظرفیت بالا

تست بر دستگاه پخت نان با ظرفیت بالا، مجهز به سیستم برش متقاطع منحصر به فرد و اثبات شده بارک که نان را با یک حرکت طولانی تر تیغه ها و تحت زاویه، برش می دهد و در نتیجه، عملیات برش سریع تر (حتی نان تازه) و ماندگاری طولانی تیغه ها انجام می شود. چندین سال تجربه عملیاتی به وضوح ثابت کرده است که تیغه های برش در تست بر دستگاه پخت نان ما، تا سه برابر بیشتر از تیغه های عمودی در تجهیزات برش استاندارد دوام می آورند. ظرفیت برش در این تست بر دستگاه پخت نان تا 2400 نان در ساعت است، به علاوه دارای طراحی جمع و جور است و پانل های جانبی، دید ثابتی را  در سیستم برش تضمین می کند، همچنین هیچ خرده نانی در دستگاه باقی نمی ماند.

  • حداکثر 2400 نان در ساعت
  • سیستم برش متقاطع منحصر به فرد و اثبات شده
  • طول عمر طولانی تیغه ها
  • عملیات برش صاف و بی صدا

مشخصات تست بر دستگاه پخت نان

 

این تست بر دستگاه پخت نان مجهز به تیغه های نواری بادوام است که به راحتی قابل تعویض است؛ بنابراین تست بر دستگاه پخت نان یک دستگاه برش نان سطح بالا است که می تواند نان را به برش های نازک و یکنواخت برش دهد و مصرف آن را راحت تر و از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر کند، به علاوه این تست بر دستگاه پخت نان معمولاً از مواد با کیفیت بالا و فناوری برش دقیق برای اطمینان از دقت و کیفیت برش استفاده می کند. تست بر دستگاه پخت نان معمولاً دارای حالت های برش متعدد و ضخامت برش قابل تنظیم است که با توجه به انواع بافت های مختلف نان قابل تنظیم است، همچنین می تواند نان با اندازه های مختلف را در خود جای دهد و برش را کامل تر می کند. علاوه بر این، تست بر دستگاه پخت نان دارای برخی ویژگی های مناسب مانند پایه ضد لغزش و طراحی آسان برای تمیز کردن است که استفاده و تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. این تست بر دستگاه پخت نان معمولاً یک تجهیزات ضروری در نانوایی ها، آشپزخانه های صنعتی یا رستوران های سطح بالا است که می تواند کارایی و کیفیت تولید را بهبود بخشد. به طور خلاصه، تست بر دستگاه پخت نان یک دستگاه برش نان پیشرفته با حالت های برش چندگانه و ضخامت برش قابل تنظیم، مناسب برای انواع نان و  انواع تست ها است. تست بر دستگاه پخت نان ما، دارای ظرفیت تا 2400 قرص نان در ساعت به وزن 0/6 کیلوگرم بسته به نوع نان و همچنین میزان پخت و سرد شدن نان است، به علاوه ضخامت استاندارد برش 11 میلی متر است، همچنین ضخامت‌های دیگر، مانند 13 میلی‌متر یا 15 میلی‌متر، بر اساس درخواست مشتری نیز در دسترس هستند؛ بنابراین تست بر دستگاه پخت نان  عرض ثابت برش نان را حفظ می کند و هدایت مناسب تیغه ها را تضمین می کند.

ایستاده یا رومیزی

انواع استاندارد تست بر دستگاه پخت نان به صورت ایستاده هستند و چیدمان نانوایی شما تعیین می کند که کدام یک را انتخاب کنید، به طوری که اگر فضای محدودی دارید، یک تست بر دستگاه پخت نان رومیزی راه حل مناسبی برای شما است و اگر فضای کافی دارید، استفاده از یک  تست بر دستگاه پخت نان ایستاده صنعتی برای کار شما مناسب است.

مزایای استفاده از تست بر دستگاه پخت نان

  • دارای ساختار فشرده است، به طوری که در حال اجرا پایدار و سر و صدای کم دارد
  • آسان برای کار، مقرون به صرفه و عملی
  • سطوح نان پس ازبرش صاف و یکنواخت است
  • ساخته شده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا با طراحی چارچوب ویژه باعث راندمان بالا می شود
  • ضخامت برش نان را می توان با توجه به تقاضای مشتریان به صورت سفارشی ارائه کرد

محصولات و ماشین آلات پخت نان بارک با طیف گسترده، کیفیت خوب، قیمت مناسب و طرح های مدرن، به طور گسترده در صنایع غذایی و صنایع نانوایی به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند، به علاوه این محصولات با استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بالا که از معتبرترین تولید کنندگان بازار تهیه می شوند، ساخته می شوند. ماشین آلات پخت نان ما به دلیل نصب آسان و کمک به بسیاری از کاربردهای نانوایی به طور گسترده در سراسر ایران و حتی خارج از ایران، مورد استقبال قرار می گیرند.