تنور دوار نانوایی

میکسر خمیرگیری نانوایی
میکسر خمیرگیری نانوایی
فوریه 20, 2024
تنور نان
تنور نان
می 28, 2024
نمایش همه

تنور دوار نانوایی

تنور دوار نانوایی

تنور دوار نانوایی

تنور دوار نانوایی

تنور دوار نانوایی، به دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک صنعتی تولید می شود، همچنین می‌تواند به صورت ثابت و یا با چرخ های متحرک تولید شود؛ بنابراین تنور دوار نانوایی، یک نوع تنور صنعتی است که عمدتاً با استفاده از سیستم همرفت بخار برای تضمین پخت کامل و همگن نان تولید می‌شود، به علاوه دارای دو نوع سوخت گاز یا گازوئیل است و مشعل‌های بالا و پایین تنور، به شکل فن دار یا شیپوری طراحی می‌شوند.

در همین راستا شرکت تولیدی بارک با بیش از 25 سال تجربه موفق، تولید کننده انواع ماشین آلات نانوایی از جمله تنور دوار نانوایی است، به طوری که ما می‌توانیم تنور دوار نانوایی را به صورت ثابت و بدون چرخ و یا متحرک و چرخ دار طراحی و تولید کنیم که حمل و جابه‌جایی راحتی دارد، به علاوه در سیستم برقی تنور دوار نانوایی از موتور اینورتر برای کنترل سرعت موتور صفحه گردان تنور و در نتیجه مصرف بهینه برق استفاده می شود.

موتور گیربکس آن کم صدا است، دارای تیغه مخصوص برای بیرون آوردن راحت نان از تنور است و البته دارای دریچه هوا، آجر نسوز و سایر امکانات عالی است. تنورهای دوار نانوایی برند بارک، به دلیل قابلیت‌های استثنایی پخت و کنترل دقیق دما، محبوبیت زیادی در بخش‌های صنعتی نانوایی به دست آورده‌اند، به طوری که این تنورهای دوار ما برای طیف گسترده‌ای از فرایندهای پخت نان از جمله نان‌های لواش، بربری، تافتون و نان‌های فانتزی مناسب هستند و ساختار یکسانی دارند.

بنابراین تنورهای دوار تولید شده توسط ما، انتخاب ایده آل برای تمام نانوایی های سراسر کشور است. ما می‌توانیم خدمات سفارشی سازی انواع دستگاه های پخت نان را برای تمام نانوایی های کل کشور و حتی تولید انواع دستگاه های پخت نان برای خارج از کشور را ارائه دهیم، به طوری که تیم تحقیق و توسعه حرفه ای ما پشتیبان قوی شما خواهد بود.

پخت نان در تنور دوار نانوایی

تنورهای دوار نانوایی بارک برای نانوایی‌هایی که نان‌های باکیفیت تولید می‌کنند، ایده‌آل هستند، به طوری که آنها برای همه چیز، از نان بربری و لواش و تافتون گرفته تا نان‌های فانتزی، کاملاً مناسب هستند؛ بنابراین مهم نیست که به دنبال چه نوع تنور دوار نانوایی هستید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مدل های موجود، وب‌سایت ما را مرور کنید.

در شرکت تولیدی و صنعتی بارک، ما می‌دانیم که هر یک از مشتریان ما نیازهای خاصی دارند. به همین دلیل است که ما طیف گسترده ای از تنور دوار نانوایی صنعتی را ارائه می دهیم. به عنوان مثال، تنور دوار نانوایی فشرده و سایز متوسط ما برای صاحبان رستوران و نانوایی هایی که با فضای محدود کار می‌کنند، مناسب است .

همچنین تنور دوار نانوایی سایز بزرگ ما برای نانوایی های با تولید حجم نان بیشتر مناسب است؛ بنابراین هر کدام از تنورهای دوار نانوایی ما دارای قابلیت‌های شگفت‌انگیز و فناوری‌های پیشرفته مربوط به خود است؛ پس مهم نیست که به دنبال چه نوع تنور دوار نانوایی هستید، می‌توانید وب سایت ما را مرور کنید تا در مورد هر یک از مدل‌های موجود در مجموعه تولیدی و صنعتی بارک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ویژگی های تنور دوار نانوایی

ویژگی اصلی تنور دوار نانوایی بارک توزیع حرارت برابر است، به علاوه با تولید بالا کار می‌کند و دارای حداقل ضایعات نان است و البته توسط مبدل های حرارتی با طراحی خوب ارائه می‌شود، به علاوه این امر پخت یکنواخت تر را با مصرف انرژی کمتر تضمین می‌کند، ساختار تنور دوار نانوایی از سنگ چدن با ضخامت و کیفیت بالا ساخته شده است.

به علاوه دارای بدنه فلز مقاوم در برابر حرارت تولید می شود. تنورهای دوار نانوایی ما با مشعل گازی و یا گازوئیل تولید می شوند؛ بنابراین تنورهای دوار نانوایی ما برای نصب در هر نانوایی ایده آل هستند، همچنین تنور دوار نانوایی با برق 220 وات تک فاز مورد استفاده قرار می گیرد، به علاوه دارای قدرت موتور الکتروگیربکس 75/0 کیلو وات و ظرفیت تولید 500 الی 600 کیلوگرم در هر 8 ساعت را دارد.

از دیگر ویژگی های تنور دوار نانوایی ما می توان به سفارشی سازی که تنورهای دوار نانوایی به ما اجازه می‌دهند نیز اشاره کرد؛ چرا که نه تنها در انتخاب چدن می‌توان از سه نوع سنگ چدن پرسوراخ (نان لواش نرم)، سنگ چدن کم سوراخ (نان لواش خشک)، سنگ چدن صاف (نان تافتون) استفاده کرد، بلکه در انتخاب و سفارشی‌سازی اندازه‌ها و تنظیم تنورهای دوار نانوایی با نیازهای تولید روزانه، می توان این تنرهای دوار را به مدل‌های مختلف تولید کرد.

مزایای تنور دوار نانوایی

کیفیت محصول تا حد زیادی به پخت‌وپز اعمال شده روی خمیر بستگی دارد، به علاوه کنترل زمان و همچنین دما برای به دست آوردن بهترین نتایج ضروری است، با تمام این موارد، تنور دوار نانوایی گزینه بسیار مناسبی برای نانوایی ها است؛ زیرا نان را به طور مرتب باحرارت دادن مداوم، اما کنترل شده پخته می‌کند و در نتیجه نانی یکنواخت، بسیار خوش طعم و با ظاهر و بافت عالی به دست می‌آید.

این پخت یکنواخت تا حدی به لطف صفحه گرد چدنی چرخشی حاصل می شود که از برشته شدن نان‌ها در یک طرف بیشتر از طرف دیگر جلوگیری می‌کند، علاوه بر این تنورهای دوار نانوایی دارای سیستم تهویه هستند که ورود گرما را از تمام به طور جریان یکنواخت متعادل می کنند تا با پخت‌وپز مطابقت داشته باشد.

موارد استفاده از تنور دوار نانوایی

تنورهای دوار نانوایی، دستگاه‌های پخت نان صنعتی هستند که در پخت نان باکیفیت، نتایج بهتری را ارائه می‌دهند، اما در نانوایی، تنورهای دوار با قطرهای مختلف صفحه گردان وجود دارد که هر کدام برای یک نوع کسب و کار استفاده می‌شوند.
• تنور دوار نانوایی با قطر و ضخامت 1/5 سانتی متر مخصوص رستوران
• تنور دوار نانوایی با قطر و ضخامت 2/2 سانتی متر مخصوص نانوایی

تنور دوار نانوایی، بهترین تنور

در نانوایی، بسته به تعداد نان هایی که باید بپزید و فضای کاری موجود در آنجا انواع دستگاه‌های پخت نان وجود دارد؛ بنابراین امروز می‌خواهیم روی تنورهای دوار نانوایی تمرکز کنیم، به طوری که شما می‌توانید تنور دوار نانوایی را در قطرها و ضخامت صفحات دایره ای مختلف سفارش دهید تا کاملاً با ویژگی ها و نیازهای نانوایی شما سازگار شود.

داشتن تنور دوار نانوایی مترادف با کیفیت نان است؛ چرا که به لطف این تنور دوار نانوایی، شما می‌توانید بهترین کیفیت نان را به مشتریان خود ارائه دهید، تمام نیازهای نان خود را پوشش دهید و درعین‌حال در زمان و منابع انرژی خود صرفه جویی کنید.

فروش انواع دستگاه نانوایی

شرکت بارک، علاوه بر تولید و فروش انواع دستگاه های پخت نان در سراسر ایران، نصب و خدمات پس از فروش عالی را ارائه می‌دهد، به طوری که ما با دارابودن نیروهای متخصص و کارآزموده خود خدمات نصب راحت و سریع تنور دوار نانوایی را تضمین می‌کنیم.

از آنجایی که شرکت بارک، تولیدکننده انواع دستگاه های پخت نان از جمله تنور دوار نانوایی است، ما پخت کامل نان‌های بربری، تافتون، لواش و حتی نان‌های فانتزی را با حداقل ضایعات هدر رفته و با تنورهای دوار تخصصی خود تضمین می‌کنیم؛ بنابراین اگر سؤالی دارید از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید و یا می‌توانید با شماره های ما تماس بگیرید؛ چرا که آنچه ما می‌خواهیم کمک به شما و حل تمام ابهامات شما است.